Cautam director de dezvoltare in asigurari - Catalin Vasile Blog

Cautam director de dezvoltare in asigurari

director dezvoltare si de vanzari

Daca crezi ca job-ul de mai jos este pentru tine, atunci te rog nu ezita sa ne trimiti un CV pe email office@ritter.ro 

Candidatul ideal

  • Experienta minim 3-5 ani pe o pozitie de management in domeniul asigurarilor sau pe functii similare;
  • Experienta minim 5 ani in sectorul asigurari cu experienta de coordonare retea de vanzari si puncte de lucru;
  • Studii superioare;
  • Cunostinte de limba engleza avansat;
  • Cunostinte Microsoft Office;
  • Permis categoria B;
  • Disponibilitate la deplasari;
  • Reputatie impecabila fara cazier judiciar / fiscal;
  • Comunicare buna si abilitati dezvoltate de negociere;
  • Persoana de incredere, sincera, flexibila si dedicata;
  • Aptitudini foarte bune de analiza aprofundata.

 

Descrierea jobului

  • Coordoneaza si implementeaza strategia de vanzare si dezvoltare
  • Planifica, monitorizeaza si coordoneaza indeplinirea obiectivelor stabilite pentru vanzari;
  • Stabileste obiectivele si planul de actiune pentru dezvoltarea portofoliului de asigurari si pentru echilibrarea structurii acestuia in functie de strategia companiei;
  • Elaboreaza analize, studii comparative de piata, în vederea propunerii de masuri si planuri de actiune pentru identificarea clientilor potentiali;
  • Mentine si dezvolta relatia cu clientii existenti si dezvolta portofoliul de clienti;
  • Analizeaza lunar gradul de indeplinire a planului de vanzari atat pentru intreaga echipa, cat si pentru fiecare membru al echipei si ia masuri pentru inlaturarea cauzelor oricaror nerealizari;
  • Raspunde de indeplinirea indicatorilor financiari luati in calculul centrului de profit, reprezentand bugetul de venituri si cheltuieli;
  • Identifica nevoile de recrutare si participa la selectia, integrarea si dezvoltarea echipei de vanzari
  • Asigura un climat de comunicare si incurajare a initiativei care sa contribuie la atingerea obiectivelor si dezvolta mijloace de motivare a personalului din subordine;
  • Recruteaza si pregateste colaborari cu asistentii in brokeraj.

 

Descrierea companiei

RITTER – Broker de Asigurare si Reasigurare SRL

Asiguram succesul parteneriatelor noastre prin reprezentarea intereselor clientilor nostrii in ceea ce priveste:

Controlul, administrarea si transferul riscurilor Reprezentare si asistenta in negocierea si solutionarea daunelor

Serviciile de consultanta oferite au un rol foarte important in reducerea cheltuielilor privind acoperirea riscului si monitorizrea unui program de asigurare. Promovand o gama larga de tipuri de asigurari acoperim intreg spectrul de risc ce graviteaza in jurul oricarei persoane, fie ea fizica, fie juridica. Ritter Broker urmareaste sa promoveze, dupa mijloacele sale, cultura publica in domeniul asigurarilor, prin oferirea de informatii corecte si complete tuturor celor interesati. Misiunea noastra este sa respectam intotdeauna principiile de transparenta, promtitudine si profesionalism angajandu-ne sa reprezentam interesele clientului in relatia cu colaboratorii societatilor de asigurari.

MANAGEMENTUL RISCULUI

Echipa Ritter prin serviciile de consultanta oferita poate conduce la limitarea expunerii la risc avand ca efect reducerea primei de asigurare. Suntem alaturi de dumneavoastra in cazul unei daune si negociem cu companiile de sigurare cea mai buna solutie de acoperire prin asigurare si de despagubire, prin:

Identificarea riscurilor potentiale si evaluarea acestora; Analiza istoricului daunelor; Analiza eventualelor polite de asigurare existente; Propunerea de solutii si implementarea lor; Selectarea companiilor de asigurare in functie de soliditatea financiara a acestora; Identificarea necesitatii incheierii unui anumit tip de asigurare.

ANALIZA PIETEI

Echipa Ritter monitorizeaza permanent piata romaneasca de asigurari pentru plasarea asigurarilor la compania de asigurare cu cea mai buna acoperire si cea mai buna rata de plata a daunelor la cel mai bun pret cu cea mai buna reasigurare, prin:

Studiul produselor de asigurare; Analiza solvabilitatatii companiilor de asigurari; Calculatie cotatii de prima; Analiza profil client; Servicii de reducere a expunerii la risc; Monitorizarea mediului legislativ al pietei de asigurari; Monitorizare in format individual al asiguratorilor prezenti pe piata romaneasca.

ADMINISTRAREA ASIGURARILOR

Contractele de asigurari existente in portofoliul nostru sunt monitorizate in mod regulat si ajustate in functie de necesitatile clientilor.

Monitorizare termene de plata a primelor; Anuntare expirare/reinnoire/reintregire polita; Reanalizarea riscurilor asigurate in vederea actualizarii acestora; Analiza clauze contractuale; Controlul platilor, al contractelor de asigurari si al actelor aditionale; Negocierea cu companiile de asigurare prinvind imbunatatirea conditiilor de asigurare sau a primelor platite; Consultanta in vederea asigurarii unor noi riscuri; Managementul politelor.

0 Comentarii

Lasa un comentariu

Scroll Up