Conceptul de franciza RITTER BROKER prezentat in catalogul francizelor

Articol din categoria: Despre ce scriu ?

Catalogul francizelor este cel mai complet ghid al pietei de francize din Romania si prezinta peste 160 de branduri de francize.

Conceptul de franciza #ritterbroker este prezentat in catalogul francizelor de catre ziarul financiar.

Modelul de franciza Ritter Broker a fost construit, avandu-se in vedere posibilitatea de a crea sinergii cu afaceri deja existente si care activeaza in zona de Business-to-Consumer.

Ce inseamna acest lucru?

Daca viitorul francizat are afaceri in retail, service auto, servicii imobiliare, agentii de turism sau servicii diverse care se adreseaza consumatorilor finali, acesta poate face un business in asigurari, furnizand, in acelasi timp, servicii aditionale pentru clientii existenti. Poate creste, in acest fel, nivelul de incredere al clientilor si, nu in ultimul rand, poate genera venituri suplimentare pentru afacerea existenta.

click pe poza pentru marire

Modelul de business al francizorului este pregatit sa preia astfel de parteneri, avand deja pregatit modelul financiar si de business adecvat fiecarui tip de afacere. Costurile de implementare vor fi mai mici pentru francizat, acesta avand deja o parte a infrastructurii necesare unei afaceri in asigurari.

 In calitate de francizat Ritter Broker, vei beneficia de avantajul de a lucra ca broker de asigurari alaturi de francizor, care are o vasta experienta in domeniu, gestionand o palet? larga de servicii si transformand aceasta activitate intr-un business de sine statator, cu o recurenta anuala ce va tine doar de capacitatea ta de a interactiona intr-un mod profesionist cu clientii din portofoliu.
Ți-a plăcut ce ai citit? Click pe unul din butoanele de mai jos să ajungă și la alții

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.